

-
Prawo odstąpienia od umowy
- Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni.
- Termin odstąpienia od umowy nie może być dłuższy, niż 14 dni od momentu, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy. Dotyczy to również sytuacji, gdy osoba trzecia, wskazana przez Kupującego, weszła w posiadanie tych rzeczy.
- Aby Kupujący odstąpił od umowy, wymagane jest wypełnienie Formularza Zwrotów, który został dołączony do każdej paczki z zamówieniem. Należy go starannie wypełnić oraz zwrócić paczkę na adres PRZEDPEŁSCY RACING PAWEŁ PRZEDPEŁSKI, ul. Konwaliowa 8, 87-162 Lubicz Dolny.
Formularz Zwrotu Towaru - Dla informacji Sprzedającego, mile widziana informacja na temat przyczyny zwrotu, a co za tym idzie odstąpienia od umowy.
- W przypadku prawa do odstąpienia od umowy, Sprzedający zwraca wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia pierwszej paczki do Kupującego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od momentu otrzymania towaru zwrotu, którego dotyczy odstąpienie od umowy przez Kupującego.
- Zwrot środków z tytułu odstąpienia od umowy zostanie dokonany tymi samymi metodami płatności, które widnieją w metodach płatności. Wyjątkiem jest sytuacja, w której kupujący wyraził zgodę na inne rozwiązanie.
- W przypadku zwrotu zamówienia koszt dostarczenia towaru do Sprzedającego ponosi Kupujący.
- W przypadku wymiany towaru na inny, o tej samej wartości koszt dostarczenia towaru do Sprzedającego ponosi Sprzedający.
- Rzeczy, obuwie, czy akcesoria należy odesłać lub przekazać Sprzedawcy w możliwie, jak najszybciej w terminie, nie dłuższym, niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Wszystkie ustalenia widniejące w regulaminie zostaną zachowane, gdy zamówienie zostanie zwrócone przed upływem 14 dni.
- Zwrotu towaru należy dokonać na adres sklepu PRZEDPEŁSCY RACING PAWEŁ PRZEDPEŁSKI, ul. Konwaliowa 8, 87-162 Lubicz Dolny.
- Towar (zamówienie) odsyłany przez Kupującego powinien być w nienaruszonym, nienagannym stanie. Nie może posiadać żadnych śladów użytkowania, plam, zabrudzeń, czy zapachów. Produkt należy zwrócić w stanie oryginalnym, łącznie z wszystkimi metkami oraz zawieszkami.
- Dodatkowo do zwracanego produktu prosimy dołączyć wypełniony oraz podpisany formularz zwrotu/wymiany. Produkt powinien być zapakowany w tak staranny sposób, aby wyeliminować powstanie ewentualnych uszkodzeń, czy naruszeń paczki w trakcie transportu.
- Zwrot pieniędzy dokonywany jest na wskazany w formularzu zawrotu numer konta bankowego.
VIII. Wymiana
- W celu wymiany towaru prosimy o kontakt mailowy poprzez adres przedpelski.marketing@gmail.com lub telefoniczny po numer +48 505 958 308
- Nastąpi wtedy sprawdzenie dostępności produktów wchodzących w skład wymiany.
- Koszty wynikającego z odesłania produktów ponoszone są przez Kupującego.
- Koszty kolejnej wysyłki związanej z wymienionymi produktami ponoszone są przez Sprzedającego.
- Reklamacje
- Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne oraz prawne towaru, które określone są w art.556, a następnie Kodeksu Cywilnego.
- Wadą fizyczną towaru nazywamy jej niezgodność, co do zawieranej umowy. Wadą nazywamy towar, który nie posiada odpowiednich, przedstawionych na sklepie Sprzedającego właściwości, nie nadaje się do celu, o który sprzedający informował. Produkt posiadający wadę fizyczną, to również taki, który został sprzedany Kupującemu w stanie niekompletnym. 3. O wadzie prawnej towaru jest mowa wówczas, kiedy produkt stanowi wartość osoby trzeciej lub jest w obciążony prawem osoby trzeciej. Jest ona wynikiem decyzji postanowienia właściwego organu.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wadę towaru jeżeli zostanie ona potwierdzona w okresie 2 lat od dnia jego wydania/odbioru.
- Jeżeli wada została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania/wysłania towaru, podejrzewa się, że jej przyczyna istniała w chwili wydania/odbioru towaru przez Kupującego.
- Sprzedający nie ponosi winy z tytułu rękojmi, w momencie gdy Kupujący w chwili zawarcia umowy wiedział o wadzie, np. Produkty, z powodu wady były sprzedawane po obniżonej cenie lub w specjalnej łączonej promocji. Produkt nie podlega wówczas reklamacji.
- Kupujący ma prawo żądać w ramach reklamacji : - odstąpienia od umowy, - wymiany towaru na nowy, - naprawy zakupionego towaru, - obniżenia ceny. Kupujący nie ma prawa odstąpić od umowy w momencie, kiedy wada jest nieistotna lub nieuzasadniona.
- W momencie, kiedy Kupujący wymaga wymiany produktów lub jego naprawy, Sprzedający ma prawo odmówić jego żądania. Takie prawo przysługuje, jeżeli naprawa lub poprawa stanu z wadliwego na odpowiedni jest niemożliwa lub wymagałaby poniesienia nadmiernych kosztów w porównaniu z zaproponowaniem rozwiązania „trzeciego”. W momencie odmowy Sprzedający może zaproponować inne rozwiązanie („trzecie”).
- Kupujący nie ma prawa żądać odstąpienia od umowy w momencie, kiedy wada ma charakter nieistotny. Ma za to prawo do odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny w przypadku, gdy wada jest zauważalna. Kupujący powinien określić wartość, o jaką ma zostać obniżona cena.
- Cena w przypadku akceptacji, powinna zostać obniżona zgodnie z proporcją istotności wspomnianej wady w skali całego produktu.
- Do każdej paczki Sprzedający dołącza formularz zwrotu, który powinien posłużyć również jako formularz reklamacyjny. Skorzystanie z formularza w momencie składanie reklamacji ułatwi rozpoznanie przyczyny oraz przyspieszy proces reklamacyjny.
- Reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej za pomocą wymienionego formularza oraz odesłana na adres PRZEDPEŁSCY RACING PAWEŁ PRZEDPEŁSKI, ul. Konwaliowa 8, 87-162 Lubicz Dolny.
- Kupujący zobowiązany jest do dostarczenia reklamowanych produktów na w/w adres. Sprzedający zobowiązany jest do wysłania kuriera do Kupującego, co oznacza jednocześnie, że koszt odesłania reklamowanego produktu jest po stronie Sprzedającego.
- Sprzedający zobowiązuje się to rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- W momencie, gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sprzedający deklaruje się do wymiany wadliwego towaru na nowy, bądź usunięcie wady w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.
- W momencie odstąpienia od umowy lub żądania wymiany produktów na nowy(wolny od uszkodzeń), Kupujący zobowiązany jest dostarczyć uszkodzony towar na wskazany w punkcie 12 adres. W przypadku odstąpienia od umowy, koszt dostarczenia towaru do Sprzedającego ponosi Kupujący. W przypadku wymiany towaru, koszt dostarczenia towaru do Sprzedającego ponosi Sprzedający.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia odstąpienia od umowy, Sprzedający zobowiązany jest do wzoru płatności w terminie 7 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji. Sprzedający ma prawo do wstrzymania zwrotu środków do momentu otrzymania zwracanego produktu.
- W sytuacji uwzględnienia reklamacji przez Sprzedającego z żądaniem obniżenia ceny przez Kupującego, Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu odpowiedniej kwoty w terminie 7 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.
- Sprzedający nie rozpatruje reklamacji produktów uargumentowanych o różnice w parametrach technicznych, odcieniach kolorów, rozdzielczości grafik naniesionych na produktu. Różnice mogą być spowodowane różnymi ustawieniami monitora komputerowego, czy ekranu smartphona. Na argumenty związane z w/w czynnikami Sprzedający nie dokonuje wymian zakupionych produktów.
- Świadczenie usług drogą elektroniczną
- Usługodawca PRZEDPEŁSCY RACING PAWEŁ PRZEDPEŁSKI świadczy za pośrednictwem sklepu internetowego przedpelskishop.pl poniższe usługi elektroniczne: - stworzenie oraz prowadzenie Konta w sklepie internetowym przedpelskishop.pl - umożliwienie złożenia zamówienia w sklepie internetowym przedpelskishop.pl.
- Prowadzenie usług elektronicznych przez Usługodawcę jest darmowe.
- Umowa o prowadzeniu Usług Elektronicznych, które polegają na prowadzeniu konta użytkownika w sklepie internetowym przedpelskishop.pl zostaje zwarte na czas nieoznaczony.
- Umowa, która polega na umożliwieniu złożenia zamówienia w sklepie przedpelskishop.pl zawierana jest na czas oznaczony. Tzn., że powoduje ona rozwiązanie z chwilą złożenia zamówienia lub zaprzestanie złożenia zamówienia przez Usługobiorcę (Kupującego)
- Usługodawca zaleca poniższe wymagania techniczne oraz współprace z systemami teleinformatycznymi : komputer stacjonarny lub laptop z dostępem do internetu oraz poczty elektronicznej. Zaleca się korzystanie z jednej z przeglądarek : Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą Java Script i cookies, Mozilla Firefox w wersji 4.0 lub nowszej z obsługą Java Script i cookies lub Google Chrome w wersji 8 lub nowszej. Rekomendowana rozdzielczość monitora to 1280x1024 pikseli.
- Usługobiorca (Kupujący) zobowiązany jest do korzystania ze sklepu internetowego przedpelskishop.pl zgodnie z jego przeznaczeniem, zgodnie z prawem oraz dobrymi obyczajami. Z poszanowaniem dóbr osobistych oraz praw do własności intelektualnej osób trzecich.
- Kupujący(usługobiorca) zobowiązuje się do przestrzegania zakazu o dostarczeniu treści o charakterze bezprawnym. Usługodawca stanowczo zabrania korzystania z usług elektronicznych w sposób zakłócający funkcjonowanie sklepu internetowego przedpelskishop.pl Zabrania umieszczania w sklepie internetowym niezamówionej informacji handlowej.
- Usługobiorca (kupujący) ma prawo złożyć reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych za pomocą sklepu internetowego przedpelskishop.pl za pomocą : - wysłania wiadomości e-mail na adres sklepu marketing.przedpelski@gmail.com lub, - wysłania pisma na adres : PRZEDPEŁSCY RACING PAWEŁ PRZEDPEŁSKI, ul. Konwaliowa 8, 87-162 Lubicz Dolny. Usługodawca zobowiązany jest rozpatrzeć reklamację w terminie 14 dni od momentu jej złożenia.
- Kupujący (usługobiorca) ma prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym dotyczącą świadczenia przez Sprzedającego (usługodawca) usługi elektronicznej w postaci ciągłej w każdym czasie. Wypowiedzenie może nastąpić bez wskazywania powodu. Aby ono miało miejsce należy przesłać stosowne oświadczenie na adres poczty elektronicznej sklepu: przedpelski.marketing@gmail.com lub w formie pisemnej na PRZEDPEŁSCY RACING PAWEŁ PRZEDPEŁSKI, ul. Konwaliowa 8, 87-162 Lubicz Dolny.
- Sprzedający (usługodawca) ma prawo wypowiedzieć bezterminową umowę dotyczącą świadczenia Usług elektronicznych w przypadku gdy Kupujący (usługobiorca) notorycznie narusza regulamin, jest wulgarny, dostarcza treści o charakterze bezprawnym. Po jednokrotnym, nieprzynoszącym skutku wezwaniu do zaprzestania umieszczania w/w treści usługodawca oświadcza wolę o wypowiedzeniu, które obowiązuję po 7 dniach od jego przedstawienia / przesłania.
- Istnieje możliwość rozwiązania umowy za porozumiem stron. Usługodawca (Sprzedający) oraz Usługobiorca (Kupujący) mogą rozwiązać umowę drogą elektroniczną w dowolnym momencie.
- Wypowiedzenie umowy o świadczeniu usług elektronicznych, które w tym przypadku zawarte są na czas nieoznaczony przez Usługodawcę lub Usługobiorcę nie narusza praw lub świadczeń otrzymanych przez obie strony w trakcie trwania Umowy.
- Sprzedający (Usługodawca) jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi ws. reklamacji na podany przez Kupującego (Usługobiorcę) adres mailowy lub, w inny, dogodny dla obu stron sposób.
- Polityka prywatności
- Administratorem danych osobowych jest PRZEDPEŁSCY RACING PAWEŁ PRZEDPEŁSKI, ul. Konwaliowa 8, 87-162 Lubicz Dolny. ???
- Dane osobowe, które Kupujący podaje w formularzach traktowane są jako poufne i nie są one widoczne dla osób nieuprawionych.
- Administrator przetwarza dane osobowe klientów: nazwę użytkownika, imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, numer telefonu, adres IP.
- Wszystkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami obowiązującymi przy ochronie danych osobowych, polityką prywatności w zakresie oraz celu koniecznym do nawiązania, sformułowania treści umowy, zmiany lub jej rozwiązania oraz poprawnej realizacji umowy; w zakresie i w celu koniecznym do realizacji uzasadnionych interesów, a przetwarzanie nie narusza praw oraz wolności osoby, której dane obejmują; w ramach i celu zgodnym ze zgodą wyrażaną przez Kupującego.
- Wszystkie osoby, których dane obejmują mają prawo dostępu do danych, ich usunięcia, sprostowania, sprzeciwu, ograniczenia w ich przetwarzaniu, czy prawa do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Wiadomości do osoby zajmującej się nadzorem przetwarzanych danych osobowych w Dispeed należy kierować na adres : ????
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych Kupującego również po rozwiązaniu Umowy lub cofnięcia zgody w zakresie i w celach dochodzenia ewentualnych roszczeń przed wyznaczonym sądem lub w momencie, gdy prawo krajowe, unijne lub międzynarodowe obliguje nas do retencji danych.
- Usługodawca ma prawo do upowszechniania danych osobowych Użytkownika oraz pozostałych jego danych podmiotom upoważnionym w oparciu o właściwe przepisy prawa np. organom ścigania.
- Usunięcie danych osobowych jest możliwe w momencie cofnięcia zgody lub wniesienia prawnie dozwolonego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
- Usługodawca (Sprzedający) nie udostępnia danych osobowych innym podmiotom, niż te, które są do tego upoważnione w oparciu o właściwe przepisy prawa.
- Dane osobowe przetwarzane są tylko i wyłącznie przez osoby, które zostały do tego upoważnione lub silnie z nami współpracującymi.
- Posiadamy wysokiej jakości bariery dostępu oraz wzmożoną kontrolę dostępu, dzięki czemu dane Usługobiorcy są bezpieczne, a możliwości ich udostępnienia osoba trzecim są stale minimalizowane.